Thursday 22 September 2011

MERDEKA RAYA CELEBRATION @SKBLM

pejam celik pejam celik... kejap je sa hari Jumaat kan?

hari ni sekolah aku wat sambutan hari raya plus penutup bulan kemerdekaan.. kira macam double celebration la.. seronok nengok cecikgu hari ni hover melaram... cecikgu yang gegirl la maksud aku.. cecikgu yang boboi.. haram... boring jek tengok depa pakai kemeja hari2... 2 kerat je yang pakai baju melayu ngan sampin...

yang tak best nye kan... cian kat bebudak.. ade ke patut sambutan raya pakai baju sekolah? ish ish ish.. tumpang sedih ngan nasib depa.. alasan nye nnt orang jabatan datang camne? kalau da nama budak sekolah, kena la pakai baju sekolah... yucks... tak best nye budak sekolah sekarang ni.. tapi kan pagi tadi aku lalu sekolah yang berjiran ngan sekolah aku.. bebudak dia hokeh je buleh pakai baju raya.. alalalala... memang kesian la budak2 aku kan...

tapi tak kisah la asalkan aku....


*

**

***

****

*****

******

*******

********

********

*******

******

*****

****

***

**

*








dapat melaram ngan tudung baru and jubah arab aku kan...





tak mampu nak senyum or pose lebih2 sebab
ramai sangat tukang tengok teacher mila poyo



hahahaha...



malu tak henggat bile masuk kelas je suma orrang bersorak sakan cakap teacher mila cantek kalah tok tiii.. bluweeekkk.. sila muntah sekarang yek...



pastu siap cakap beg teacher pun santek jugak... oooo tidak malu giler ok...

No comments: