Sunday 26 April 2009

diari seorang guru

hari ni baru hari isnin.. cam biase la mood belum ada lagi. pulak tu last saturday kene keje plak kan. da 3 sabtu berturut2 aku join kelab pencinta SKBL. semalam plak kena dera ngan mr hubby daki bukit st paul. fuh penat giler ok!!! aku ni mmg da sedia penat.. ditambah penat lg. last week all out tanda test paper.

dengan bangge nye aku nak umumkan.. aku rase aku je the one and only yg da siap tanda suma paper. maths year 6 paper 1 n 2. english year 2 and science year 3. science 2 kelas plak tu. so far aku amat berpuas hati ngan english and science. huhu.. yg fail confirm la ada kan. cos aku bkn ajar kelas paling pandai. tapi serius la. cam tak caye je paper sains budak kelas ujung pun leh dapat 78. ish yeke? pandai sgt ke aku ngajar? ke soalan test kali ni senang giler? ntah le. pape pn hati ku sgt berbunge2 tgk result budak2 tu. maklumla aku baru 1st time ajar science. plak tu b4 this aku take over kelas tu from cikgu lain. tapi result budak2 tu b4 aku take over takde la meriah sgt. ish bangge nye!!! hahaha.. cuma yg jadi masalah ni maths year 6. da le aku ngajar kela yg 1st. tp ada lg yg fail!!!!!!!!! tension nye saye... yg dapat A pun merosot bilangan dia. ni yg wat mood aku nak gi sekolah pagi ni alah2 lemah. tatau nak wat camne lg. rase nye komitmen aku bg dah 200%. berkorban ape saje. cuma diorang je belum nampak. bkn suma la. ada yg da menunjukkan peningkatan. kalo ikut GB, dia kate by end of next month dia nak budak2 da khatam. tapi aku half way lagi nak mengkhatamkan budak2 tu. ajar laju kang depa tak paham.ajar slow kan silap2 sampai time aku nak bersalin pun blom dapat khatam. camne tu????? arrrghhhhh...

ish cakap pasal bersalin ni. sebenarnye aku ngidam nasi beriyani benny. benny? mane tu? huhu benny kat leicester UK. huwwwaahhh sedih nye.. confirm tak dapat dipenuhi. dulu almost every week kirim kat mr hubby suruh bawak blk. la ni camne?

No comments: