Sunday 14 June 2009

gangguan emosi

selepas tamat 2 minggu cuti pertengahan tahun... maka hari ini aku mula bekerja semula.. hmm. 1st day da start tension tau.. dapat jadual baru. elok2 ajar sciece year 3 ni da kena tukar ajar year 2. adooii da byk aku invest beli buku latihan and rujukan utk year 3. ni sah2 kena carik buku utk year 2 plak.. hmm.. tu satu hal. 1 hal lain plak.. tak pasal aku kena conduct ujian permata pintar dari year 3 sampai year 6. surat baru dapat td. ish dgn kemudahan yg kurang, nak jalankan ujian mcm mane.. bengang la.. tapi ape pilihan yg aku ada? enough cita keje..

sebenar nye aku sedih. sedih berpisah ngan haikal. almaklum la 2 weeks dapat main2 ngan dia. walau pun aku pi sekolah tyme cuti... tapi takde la lama sgt mcm tyme sekolah.. rindu la.. terbayang2 gelagat dia... hehehe..

sebenar nye lagi aku mmg sgt sedih. why? hmm last saturday ada peristiwa berdarah berlaku. malas nak cita.. tp aku mmg sgt2 tertekan.. giler la tension sgt. pulak tu melibatkan haikal yg tak bsalah.. bayangkan si budak kecik yg comel yg nyenyak tidur dgn aman damai.. anak korang sendiri plak.. ada org maki dia pegi mamposs.. bengang tak? huh.. kalo takat nak suruh aku mampos ok lagi. kalo nak suruh anak aku pegi mampos.. ko tunggu anak ko mampos baru ko tau ape perasaan nye. ish da la.. aku naik emo kalo ingat blk kejadian tu. pegi mampos la semua org. aku akan jage anak aku dgn baik.. everytime aku tengok muka haikal aku teringat ada org ckp pegi mampos kat dia.. syahdu giler. huhu..kan da ckp.. air mata aku da berjurai da ni. better stop here...

1 comment:

aunty xaxa said...

kak...u OK ke neh?
wat dunno je kak...mulut org mmg kiter x leh nak jage kak..
ingat x ur-fav-aunt Kaseh's mother? dia used very bad word to me lah...i still ingat lagi lah kak... u noe, the word starts with B and ends with A... middle leeter of H..

hopefully u leh sabar eh... :)