Sunday 9 August 2009

ditutup secara rasmi

disebabkan sekolah menengah yang terletak berhampiran dgn sekolah aku telah ditutup, dan jumlah kedatangan murid juga kian berkurangan, maka dgn ini secara rasminye sekolah aku telah ditutup!!!! hooreyyy.... bile gb wat annoucement ckp sekolah tutup seminggu, pikiran aku yg kusut dan serabut ni tibe2 menjadi lapang selapang lapangnye.

bkn sbb ape... at least aku dapat berehat dekat umah... buleh membela umah aku yg dah sekian lama tak dibela. jgn tak caye. buleh spend byk mase dgn haikal. best!!! kesian dia. selalu nye bile kat umah aku da penat. jd layan dia ala2 kadar aje. so ni la peluang utk menebus masa aku dgn dia.

pulak tu last week mmg sgt tension. aku kena selsema. trus tak tentu arah. takut tjangkit h1n1. so aku tak merapatkan diri dgn haikal. tu yg buat dia lagi tension. sbb mak dia tanak peluk cium gomol dia mcm biase2. then pi rutin check up pun lg menambah tension. hb den rendah. tak sampai 11. selalu nye misti 11 lebih. pastu blood pressure pun very2 low. 80/60. lagi menambahkan tension bile haikal tkena jangkitan selsema aku. adooiii.. terus bwk dia g klinik. syukur, dia selsema biase je. aku pun sama.

so dgn bangge nye aku nak cita last weekend aku berjaye membersihkan peti ais, basuh toilet, mop lantai, lipat baju yg bertimbun2... spring clean dapur yg da lama giler tak dibersihkan. rase sgt2 berpuas hati. selalu nye aku tak larat nak buat sbb nnt tlampau penat. and nak simpan tenaga utk hari bekerja. hehehe

No comments: