Sunday 6 December 2009

si pencair hatiku

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

HAIKAL

pagi td gi skolah. iman tinggai dgn mr abah. memandangkan skolah dkt dgn umah babysitter si pencair hatiku, aku la yg menghantar dia hari ni. memandangkan jugak carseat dia ada dlm keta cap ayam mr abah, aku telah mengabaikan aspek keselamatan si pencair hatiku yang sorang ni.


mula tu aku drive ok je, skali van kt dpn wat emergency break!!!! aku pun break la keta buruk aku. masa tu otak tgh melayang doq serabut pikir pasal keje. jd aku tlupe ttg si pencair hatiku ada duduk seketul kt sebelah. adoi yai, dia tjatuh kt bawah seat co-driver. uuuwaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... sian nye dia!!!! dia nangis. nasib muka dia tak kene dashboard. kalo tak, gerenti semakin penyek idung dia. so today i've learnt my lesson. NEXT TYME JGN MALAS PASANG CAR SEAT tak kire brape dkt pun journey tu!!


kepada pencair hatiku, mama mintak maaf sayang. nyesal sgt. masih tbayang lagi detik2 sayang mama jatuh tgolek tadi...

No comments: