Sunday 29 July 2012

Hp cabuk udah jahanam...

Smalam banyak kali mama J call. Tp asik la tak dpt ckp. Mama J cam tak dpt dgr suara anak dia ni. beriye2 aku bising. Konon nye apsal la mama aku ni tak dgr suara lemak merdu anaknye di perantauan ni. Haikal siap nyampuk, "mama, org tu takde mulut ke? Apsal dia tak ckp pape". Ewah sedap dia kutuk nenek dia.

Rupanye, enfon cabuk ku yg ade problem. Serius, aku mmg takde niat nk tukar phone. Lantak pi kat suma org yg da pakai smart phone. Ai tetap dgn cokia e72... Tp bile suma org call tak dgr suara gemersikku ini, huhu terpaksa rela jugak belik phone baru. Timing baik lak tu. PM umum bonus, trus dia wat
hal... Haishh....

Tepek gambar lama sket... Gambar ni masa giliran umah aku jadi host untuk usrah gang masleics. 1 day before ramadhan tahun 1429 H. Huhu rindu nye uk... Rindukan makkah jugak. Ya Allah, jemputlah aku ke sana lagi. Permudahkan la urusan husben aku jugak. Ameen...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN UOLSSS...


No comments: