Monday 12 November 2012

istanbul... tunggu aku. boleh??

malam semalam aku pi tengok wayang kat gsc east coast mall. elok sampai kuantan petang tu, malam da lupa diri. huahua.. pi dgn adik pompuan aku the one and only sister. orang belanja. on je la. padahal si kakak yang beriye nak tgk istanbul. siyes ckp nak tgk sebab shooting kt istanbul. salah satu tempat yang aku nak pegi  dalam wish list. insyaallah, satu hari nanti. ameen.... hihihi kebetulan  encek abah masih  kat kl since last thursday. jadi panel penanda kertas exam budak matrikulasi. mama aku lak sporting sudi jadi babysitter tak berbayar.


ok. ape yang aku leh cakap cita ni sangat menghiburkan. tak bosan dan tak meleret2. lisa surihani sangat comel. suke dressing dia dalam cita ni. cute to the maxx. tomok? hmmm not bad la lakonan dia. tak padan nerd,  dpt awek cun lak tu. tu pun masih bleh curang. tapi kan, beto kusyairy tu macam comel jugak. suke tgk dia berlakon dalam cita ni. tinggi dan kurus. ciri2 lelaki idaman masa zaman dulu2. hahaha bolehh pulak aku mengarut.

so, pi la tengok. best ok. aku enjoy. dan aku rase puas hati sbb dapat ketawa puas2. hihihi
gambaq ni aku google jek...

No comments: