Wednesday 14 January 2009

ape nak jadi ni?

this week aku jadi guru bertugas. mmg dari awal lagi aku da takde mood. cos aku diserang migrain last friday until sunday. at the same tyme my darling haikal got a fever plus batuk n selsema. pulak tu hari sabtu mr hubby da ajak pi seremban cos suma family dia berkumpul kat umah akak dia kat sane. hmmm dah le aku migrain kan. anak plak tak sihat. hubby aku plak bz main guitar heroes with his siblings n nephews. dpt bayangkan tak aku camne tension. gi umah ipar segan plak nak tido2. walaupun aku really need to tido. so pepagi senin mmg aku ilang mood nak gi kerje cos penat weekend tak abis. naseb baik tak perlu berucap tyme perhimpunan. kalo ikut hati aku mmg nak cuti je senin tu. tak sampai ati nak tinggalkan haikal yg masih sakit kat baby sitter. tapi memandangkan aku tak sanggup biarkan member patner aku bertugas sorang2. tpakse la gak pi keje.

sekali tyme blk sekolah aku jage la gate. nak lepas kan budak2 lintas jalan utk blk umah. tetibe dgr suare org menjerit. huhu ada parents serang cikgu!!!! kecoh sgt tyme tu cos ramai parents n budak2 yg tgk. aku kecut giler. alamak... nanti aku sambung blk la.. ade keje sket.. bile2 free aku sambung. tapi semalam sape yg tgk berita tv9 n ntv7 sure tau ape jadi kat sekolah aku ni.. ok la chow...

No comments: