Sunday 1 March 2009

jenuh dan bosan

sesungguh nye aku sangat keletihan. otak ni doq ligat berpusing. jantung doq berdegup. tension!!! keje byk sgt. sampai kadang terabai tanggungjawab kat umah. walau pun mr hubby tak bising, tapi dalam hati aku sgt kesal cos aku seolah2 mengabaikan tanggungjawab aku kat umah. dapur pun da berabad tak berasap. sian nye la. kalo aku senaraikan keje aku, rase nye nak banyak benda nak kene buat.

1. Perancangan aktiviti makmal n carta gantt. date line dia lusa

2. Penyediaan kertas peperiksaan setengah tahun (paper 1 and paper 2 ok. soalan dwi-bahasa and skema jawapan jugak harus disediakan) dateline dia jumaat ni

3. Kemaskini bilangan senarai peralatan ICT 1 sekolah (banyak giler) dateline: tatau bile

4. Sediakan bahan utk pertandingan buat ABM guna powerpoint (mcm la aku byk mase nak hadap) dateline: ntah.. harap da tlepas

5. Daftar zoom A utk 61 org murid

6. submit borang pemantauan penggunaan makmal komputer dan kemudahan internet. nasib submit online je. dateline: khamis ni

korang bayangkan.. ceh macam la ada org nak bace post ni.. most of the works suma keje2 yg aku senaraikan tu ialah pengurusan. tu tak tmasuk keje nak prepare lesson and bahan utk mengajar lagi tu. and mostly keje2 tu suma melibatkan komputer and internet. tapi peralatan ICT kat sekolah aku suma stok da uzur. baru bukak 3 applications da hang. camne tu? suma senarai keje kat atas tu aku belum mula 1 pun. hahahaha gasak!!!

1 comment:

Cik Ani said...

beb aku sah peminat setia blog hg. aku baca every entri ok.