Monday 2 March 2009

yeahah.. sape yg bace post aku smlm sure tau keje ape aku kena buat. so far aku berjaya menyetelkan keje nombor 1,2 dan 6. huh!!! keje paling tension misti la nombor 2 tu. aku berjaye menggoogle soalan tu siap dgn skema jawapan. bkn takat 1 set. tapi 6 set. ahaks!!! ilang tension aku. yang nombor 1 tu pun aku google gak contoh sekolah kat pahang. baik punye cilok!!! skang planning nak kasi teratur keje nombor 2 je. jumaat ni kasi settle keje nombor 3 and 5. nasib baik jumaat sekolah aku cuti. cuti sbb petang kamis tu kitorang bakal bersukan kat sekolah. so jumaat tu dapat la qada kerje2 lain. cuma yg risau nye tak dapat cover silibus year 6 cos for sure kamis n jumaat nye kelas hangus.

yang pasti tak sabar nak tunggu ujung minggu ni cos nak blk kontan. yeah yeah.. pastu nak "pakak ghama2 pi nengok penyu btelo". yes!!! we all nak pi ganu hari sabtu. syiok nye. tak sabar nak bwk si karl mandi laut.


atuk n nenek confirm nak berkepit ngan karl punye. hmmm ada can mama and abah nak bercanda di pasiran pantai... hehehe

No comments: