Tuesday 26 May 2009

saya sangat tension

huh.. tension tension. dari last week da tension da. walau pun cuti sekolah akan bermula ujung minggu ni. tapi aku tetap tension sbb...

1. result mid year exam budak year 6 hampeh giler!!!

pulak tu paper maths plak yg paling teruk. jgn kate kelas yg kedua. kelas 1st yg aku ajar pun serupe bdk tak penah belajar. tak dinafikan soalan mmg ada payah sket. tapi sangke la buleh dapat result yg teruk sakan. benci la

2. da la result teruk, sukatan pelajaran pun blom abis cover.

budak2 plak baru abis mid year exam tapi tgk gaye mcm da abis spm plak. tension!!! ada masa free buleh plak bantai melangguk. sakit hati sangat. cuti sekolah ni tatau la ada kelas tambahan ke tak. cuti lg 2 hari je. tapi tanye suma org suma tak tau. ishhh....

3 . byk keje menanti.

mark papers. isi buku adab belajar. rekod nilam, buku lpbs, and many more..

4. perut da semakin membesar

walau pun baru nak masuk 5 bulan. tapi perut da besar sakan. insyaallah another syahibudil izz h akan kuar ujung thn ni. hehehe..

5. kena buat post mortem exam mid year year 6 and perancangan nak tingkatkan result budak2

huhu malas nak explain bende ni. sesungguh nye aku ilang mood bile pikir pasal uprs. cikgu nye da nak mereng. tp budak2 nye relax je. apsal dulu aku tak macam tu?

6. belum siapkan laporan guru bertugas mingguan.

hari ni d hari rabu. yg hari isnin nye pun aku blum tulis lagi. ntah la. sesungguhnye mood aku sudah ilang. bkn sbb nak cuti sekolah. tp ilang sebab risaukan budak2 yg nak exam lagi 3 bulan tp takde gaye nak amik exam. adoooiiii la.

rase nye hari ni malas nk masak la. letih!!! smlm da bedal pizza. hari ni agak2 nak kaye kan company mane pulak hah?

1 comment:

Anonymous said...

hi..ape kate kau kaye kan company bank adik ko dgn blanje adik mu. hikhikhik