Tuesday 22 September 2009

hari raye saye

what's up? What's up? It's mila in da house. Ni tgh menaip gune hp sambil layan haikal tgk tv. Mcm mane raye u all? Aku still blum bsalin. Alhamdulillah, sempat bedal suma makanan. Dgn air gas skali gua bedal. We all hari jumaat da kt kpg mr hubby. Hari sabtu plak aku tlg2 tgk je mak mentua dgn biras memasak. I x larat nk wat keje. Hehehe

Ptg 1st raye brangkat blk keramat. Syiok jumpe suma. Best bgosip dgn sepupu2 suma. Haikal pn hepi cos byk dayang.

Perkare yg x best blaku smlm. Actually 1st n 2nd day of hari raye family aku sewa apartment kt dinasty hotel. So, smlm mase nk check up. Mr hubby sgt2 serabut sb si anak sibuk nk jd baby. Mintak didukung. Sambil tu mr hubby tpakse myorong luggage yg sgt besar. Beg yg digune sms brangkat ke uk dulu. Mr hubby jugak tpakse mgangkut 1 changing bag si anak yg lengkap dgn beberape pasang bj dan suar raye serta bj tido br dan sgale pkakasan mandi2an utk dibawa beraye pd hari smlm. Jeans dan tshirt undergr0und train mr hubby yg dibeli di l0ndon yg sgt selesa dipakai turut ada dlm beg tsebut. Telekung aku pn ada sama. Masalah nye, semase bserabut meletak kn si anak di atas carseat dan menyusun brg dlm boot kereta cap ayam, mr hubby telah terlupe memasukkan changing bag ke dlm kereta cap ayam itu.

Mr hubby hanye tsedar akan kehilangan beg itu pd pukul 5 ptg semalam. Ketike itu aku mintak tlg dia bwk turun beg sb nk solat. Adoii.. Tensi0n. Da la mase 2 kitorg kt banting. Bengang! Blk fr0m banting trus g hotel 2 blk. Tgk kt parking lot xdak. Pi tanye security pn xdak. Tanye cleaner indon kt parking lot dia ckp dia shift mlm. Ni sah2 keje cleaner indon shift pagi ni. Bengang bengang

No comments: