Tuesday 15 September 2009

oo yeah

baju raye da alter, kasut raye da ade. and 1st tyme after 3 kali beraye as org yg da bkawen, aku mempunyai bekas kuih raye.. oh yeah oh yeah oh yeah... baru beli kat parkson semalam. hehehe thank you mr hubby. walau pun mula2 mcm tak berape nak sambut raye, tp last2 buat la jugak persediaan ala kadar. lagu raye da bkumandang sane sini, sape yg order kuih raye dah mula dapat kuih raye masing2. masalah nye, aku tetap tak rase nak raye. rase nye ni la ramadhan and raye paling kontroversi dalam idup aku. why? biarlah rahsia.

last week doktor ish ish ish ckp kepala baby baru tletak baik punye. tp blum masuk or engaged. huhu tadi pi check, kepala baby da baik punye masuk and da engaged. wow... 1st tyme tu. no wonder la rase sakit giler. tadi pun kepala pusing. nyesal tak bgn sahur. gara2 mlm td blk lambat dari buka luar and pi parkson. blk tu mr hubby ajak terawih sama2. uish sempooot jugak aku nak terawih. padahal semayang duduk je. seb baik haikal tidoooo dgn baik sekali. syukur. dia mcm tau2 je mak dia ni "da tak larat".

cuma harap2 aku sempat mentakedarah hidangan raye sebelum bersalin. aminn....

1 comment:

Iman's said...

kecik.. kami sekeluarga nak ucapkan selamat hari raya..maaf zahir dan batin.