Thursday 24 March 2011

Assalamualaikum...

teacher Mila...
yang cantik...
yang lawa...
yang comel...
yang kiut...
yang gebu...
hah itu la dia yang berlaku semasa
aku melangkah kaki masuk dalam kelas 5 Arif.
actually lepas aku masuk kelas, semalam pun diorang da bodek teacher mila ni.
tapi semalam cuma kuar ayat power "yang cantik" je...
aku pun jawab salam pastu cakap terima kasih..
hari ni bile masuk kelas,
aku memang da target sah2 depa nak ulang ayat power semalam.
so awal2 lagi lepas diorang cakap
"assalamualaikum teacher mila"
aku trus angkat tangan.
konon nak berentikan ayat2 bodek bebudak tu.
tapi tak berjaya.
makin panjang berjela ade la.
yang tak tahan tu ayat yang last sekali
"yang gebu".
i was like...
what? gebu?
weh, mane la korang dapat perkataan tu kan.
sabar je la..
kelakar jek bebudak ni...
tapi aku tanak letak kat fb
sebab berjela anak murid aku dalam friend list fb.
dedulu memang tak approve request bebudak ni.
tapi pikir nye pikir,
elok gak accept request depa.
senang nak siasat perangai masing2.
last year mase demam world cup,
ade sorang murid kantoi update status pukul
2 pagi.
esok nye pi sekolah homework tak siap!!!
memang free2 la kena kan..
hi hi hi

No comments: