Thursday 10 March 2011

sape menang? SKBL!!!!!!!!!!!!

ello...


skang da bulan mac... da start macam2 perlawanan sukan... this week sukan terhangat di perkatakan kat sekolah mistilah bola sepak...




sebenarnye this year skblm mencipta sejarah tersendiri... 1st time layak pi sampai semi final.. pulak tu first time jadi juare kumpulan.. menang keempat-empat perlawanan pusingan awal.. pulak tu membelasah sekolah elit 7-0 mase perlawanan pertama..... da le sekolah tu menjadi tuan umah. sampai naik malu barisan pentadbir sekolah yang berkenaan nak turun padang...




mase perlawanan2 awal, aku malas nak amik port... sebab masih blum hangat. tapi start semi final baru aku gi. saynag nye, kalah!!! cet. tapi itulah first time kalah... antara 4 pasukan yang masuk semi final, skblm jek yang padang dia ala2 saiz ciput.. suma pelik camne skblm leh hebat tahun ni...




semalam perlawanan penentuan tempat ke-3 dan ke-4... huhu aku la satu2 nye cikgu pompuan skblm yang pi nengok selain gpk kokurikulum yang memang kena hadir... so, aku pun gang le ngan pom pom boys year 6... luckily, ade cekgu praktikum 2 orang datang... hehehe.. kalo tak segan gak aku...




alhamdulillah, skblm menang.... ape yang paling best, skblm beat sktm... sekolah tempat lama aku ngajar before aku cuti ikut boyfren pi further study...





wira-wira skblm...
comel kan bebudak ni?
cikgu bangge ok wahai murid2 kuw

No comments: