Monday 29 October 2012

keje aku, keje aku. keje orang? pun keje aku jugak ke?

sambung dari previous post...

huhu aku manage utk menyiapkan tapak untuk buku program untuk hari kualiti masa kat skolah tadi. la ni hanye perlu tunggu senarai nama penerima hadiah je. so tadi pi la tanye kat empunye ajk yang uruskan senarai nama. tanye dengan mengamalkan prinsip rukunegara yang kelima ok.. ( sila lafazkan rukunegara untuk tahu ape dia prinsip yang kelima tu).

alih-alih aku disembur. "SEPATUTNYA KO YANG KENA BUAT BORANG. KITORANG CUMA ISIKAN NAMA JA"

aku pun terdiam kejap. sebab kat keterangan tugas takde pun suruh aku wat borang. kalo tak silap aku la kan. aku pun pi check balik senarai tugas ahli jawatankuasa. then, ini yang aku jumpe....





tada... hok atas tu memang termaktub bidang tugas aku dan ajk aku. takdok suruh buat borang pun.hok yang bawah tucterang-terang tugas yang pertama da suruh dapatkan senarai nama. macam mane nak dapatkan senarai nama?  buat la borang kan... ish ish... malas nak komen la... 

No comments: