Saturday 4 December 2010

bersediakah aku?

da bulan doblas... dup dap dub dap...
tengah syiok2 cuti tetibe tringat keje.
2011 aku bakal melepaskan jawatan penyelaras ict.
lega? op koz lega.. tak payah duduk kat lab sengsorang
tak payah kena sakat dgn antu... glup!!!
tapi, bersediakah aku?
untuk menggalas tanggungjawab baru.
SETIAUSAHA PEPERIKSAAN...
wah, sendirik gali lubang kubur aku ni sebenarnye..
melobi diri untuk itu jawatan sbb tanak bergurau senda dgn hantu kat lab...
ditambah dengan ura2 nak bagi aku ajar 2 kelas exam.. bersediakah?
kenangkan tahun depan yang tinggal berape hari ni da cukup menakutkan..
2009 ajar 1 kelas pun da cam nak bunuh diri. inikan pula 2 kelas.
pengalaman? huhu walau da 5 thn posting, pengalaman ngajar maths baru 2 tahun..
1st time ajar maths trus dapat ajar year 6.. dan ura2 nak dikekalkan aku sebagai pelapis
guru tahun 6. fuh la.. nasib baik thn dpn insyaallah tahun terakhir aku berkhidmat kat skbl. wah, ujung tahun depan kalo aku mintak tukar misti laku aku ni..
segala jawatan penah berkhidmat... kire nye kalo keje private resume aku ngetop gitu...
tak sabar nak tunggu umah aku siap.. umah kat bertam melaka ye.. bukan bertam penang (ade orang terase tak dgn statement ni)

*terkenang perancangan strategik 2011 yang blum aku buat... dan terkenang jugak yearly plan pj year 1 yang blum start rancang... next year kssr akan bermula menggantikan kbsr bagi tahun 1. terkenang juga tahun depan anakanda sulung beta yang bakal ke pra tadika... alalala comey nye dia nak ke sekolah da.. cam baru je lagi tgk dia kuar dari perut mak dia ni yang dibelah oleh doktor suraya... sedih nye kejap je dia da besa*

No comments: