Wednesday 21 September 2011

saye nak ayor oren sunquick...

salam... hehehe tetibe mencanak2 mood nak update blog kan.. semua nye pasal kawan spesel kite tu la kan.... dia suruh cita pasal pengalaman2 yang aku rase menakjubkan kat sane... so kalau previous post da cita pasal nasik arab, post ni nak cita pasal air oren... kalau nak lagi tepat, cita pasal air oren sunquick...

cerita nye bermula macam ni, on da day yang we all nak tinggalkan bumi madinah untuk ke mekah. selepas da bermiqat kat bir ali, kitorang pun meneruskan perjalanan ke Mekah. cuaca masa tu mmg la panas. mase dalam bas kan, aku cakap kat mr hubby camni la lebih kurang nye "kalau dapat minum air oren sunquick yang sejuk kan best... kan? kan? kan?" sambil dalam otak terbayang kenikmatan meneguk air oren tersebut...

dan... nak dijadikan cerita, bile sampai kat hotel di mekah... jeng jeng jeng... aku rase misti korang leh agak kan? air oren yang sejuk lagi sedap itu ade di pantry...





subhanallah... Aku cam tergamam sekejap.... Syukur alhamdulillah, ape yang aku idamkan, aku dapat...

No comments: