Wednesday 21 September 2011

mari update blog...

assalamualaikum....

lama nau tak update blog.. seboookkkkk memanjang... skang ni UPSR da abis cam tenang sket kot.. kalau tak mase dekat2 exam dulu muka ketat and asik nak mengamuk je... tapi tadi sorang cekgu tegur aku skang ni aku nampak makin CERIAAAAAAAAAAAA..... berbeza dengan mase sebelum UPSR... alhamdulillah... nengok Matematik kertas 2 soalan agak kacang goreng and direct... jadi sooojuk hati omak ni hah.. nak2 tang soalan piramid tu kuar... pastu bile bentuk 2-D kuar soalan perimeter. bagi pulak 1 bentuk je... wah, so lucky la budak2 this year... padan la kuar dewan pekse suma sengih memanjang...

so enuff cita pasai exam.. hari ni aku nak update blog sebab ade request suruh aku sambung story mori pengalaman aku yg tak seberapa kat tanah haram... so, cekidaut my next post... muah muah...

No comments: