Friday 14 October 2011

perancangan strategik yang hancus

hari ni sebenarnye adalah hari yang sangat2 aku nantikan... sebabnye hari ni cuti peristiwa sebab semalam da bersauna kat padang.. da sebulan doq planning hari ni benda pertama yang haru dibuat ialah





breakfast date dengan yang tersayang selepas menghantar anak2 ke sekolah masing2 ofkozzz(ecece manje gitu )








kemudian selepas sesi berdating dengan yang tersayang, aku plan nak pi








sesi memanjakan diri sendiri.. kerana diriku begitu berharga gitu...
maklumlah lepas da penat2 bagai, perlulah kita memanjakan diri sendiri disamping dapat merehatkan minda, kita jugak dapat tidoq berdengkur dengan enaknye... hahaha (so far belum penah berdengkur lagi la)





kemudiannya, selepas memanjakan diri, haruslah kita memanjakan pulak anak kite tu. aku plan hari ni selepas sesi memanjakan diri sendiri, aku nak





memanjakan anak dara aku...
girls' day out bersama dak iman la makne nye tu...
kite mother-dotter nye session la ni... sebab selalu nye asik la bawak dak haikal ajer kan.. skang ni aku rase aku da mampu mengawal si anak dara super aktif aku tu... planning nak lunch together2 then bawak dia pi main kat jusco ayer keroh tu.. sambil tu leh la shopping2 groceries untuk persediaan nak...




prepare 3 course meals kami berempat malam nanti....




tapi malang nye, kite hanyalah merancang... hari ni aku migrain dan haikal pun baru je nak baik dari semam dan muntah2... jadi, suma itu hanyalah angan22 aku saja... hahaha

1 comment:

filanastasia said...

tu normal.. nama pun perancangan kan.. huhuhuh