Wednesday 1 July 2009

perkara yang menggembirakan hatiku

minggu ni mood aku agak kelam kabut.. tension sokmo. blk from taklimat hari isnin kat btp terus bertambah tension. huhu tapi da dinamakan tugas. buat aje la kan.. aku bkn tension sbb ada keje. aku tension sbb tak boleh buat keje. reason? aku tak dpt nak access website utk masukkan data sppicts yg dateline dia adalah esok!!!! since blk dari btp aku da sediakan borang tu utk diisi oleh org2 berkenaan. alih2 bile dapat data, tapi tak leh akses website tu plak... nak2 td org pkg call ckp aku tak masuk kan maklumat dlm sistem.. ello, aku try dari semalam lagi tau.


ish2..skang pulak aku da 6 months pregnant. badan da mcm mak dugong. kalo ikut hati mmg da tak larat nak berlasak. tapi sbb keje aku tetap melasakkan diri. cam semalam b4 rehat ada kelas english. aku tayang cd coursework. pas rehat pun ada kelas lg. rehat nye 20 minit. da tolak mase tutup laptop n lcd tinggal berape minit je utk aku hadap makanan. ape lagi.. lps simpan laptop terus aku lari turun tangge.. hahaha lawak btol. malu pun ada sbb ingat takde org nampak. alih2 sorang uztazah tegur.. jgn melompat turun tangge.. bahaye... kihkihkih.. ape nak buat.. kalo tak melompat kang lambat plak mkn. kalo mkn lambat kang, lambat la aku nak masuk kelas. buat nye tyme aku tak masuk tu ada budak bergadoh or terjun tingkap.. hah? camne? sape yg susah???? aku jugak yg susah kan? jd begitu la hidup aku tiap hari.. berkejar2.. bile blk umah terus melepek.. yg jadi mangse? haikal.. hmm.. sian dia. hari tu free je kena debik ngan aku.

pape pun.. hari ini aku ade rase tenang sket cos hari ni cuma ada 4 period je ngajar. tu pun pun dapat 1 waktu relief. jadi la 5 waktu. dgn kederat yg ade aku pun wat la keje2 yg patut.. pape pun bile aku kenang2 blk perjalanan keje aku kat sekolah ni.. aku rase tenang bile tgk kerenah budak2 yg innocent. sentiasa happy and ceria.. zaman kanak2 la zaman yg paling indah.. no wonder la peter pan tanak membesar...


waktu pj 3 Arif




2 Adil - waktu English

No comments: