Thursday 2 July 2009

semalam ingatkan dapat siapkan isi sppicts. tapi hampeh.dari pukul 11 until 2 doq hadap komputer utk isi 2 form.tapi gagal utk disiapkan. siap pi opis mr hubby lagi dgn harapan dapat menyiapkan kerje mengisi form tu. tapi hampeh gak. dengan bercucuran air mata aku melepaskan tension aku kat mr hubby. yelah.. pkg call suruh siapkan. as if aku ni pemalas plak. dia tatau aku da lama mengadap pc. keje aku bkn takat hadap pc je. macam2 nak kena hadap tau. buku rekod ngajar pun blum siap.. padahal dah hari kamis. pastu nak pikir pasal aktiviti minggu ppsmi yang akan berjalan next week.. tension.. lps tamat upacara membebel kat mr hubby baru la aman sket jiwa ni.. pastukan dengan tak semena2 dia ajak kitorang tgk transfomers. ape lagi on aje la..

lepas asar kami pun kuar umah. show pukul 8.20. tapi kena sampai 45 minutes earlier. so kami pakat sembahyang kat mahkota parade je maghrib tu. b4 pi mahkota tpakse pi singgah opis mr hubby cos dia dengan sengaja nye tak pay attention tyme wifey dia pesan suruh bwk blk beg besau,lawa, berharga 8 pound yg dibeli di primark yang sarat dgn buku teks sains n buku aktiviti sains tahun 2, buku teks pj tahun 6, buku ringkasan mengajar, vitamin, kapsul minyak ikan dan segenggam koleksi getah pemadam yang aku rampas dari budak tahun 2 and tahun sbb main2 waktu aku tgh mengajar.

pas singgah utem trus berangkat pi mahkota. haikal sangat2 happy ok.. sebabnye dia tak perlu duduk kat atas quinny zapp nye.. puas hati dia agak nye dapat berjalan dgn bebas nye. syukur mlm smlm tak ramai org tk wayang. malam jumaat kot. kami book 3 seats. jadi ada extra seat utk haikal merayap2. nasib baik la dia baik. tak bising pun.. bz kunyah popcorn. kejap suap abah kejap suap mama dia plak. tapi bile part robot jadi kereta mmg dia enjoy. ternganga je mulut kecit dia tu .. bile part gado2 plak dia akan jerit.. "ya Allah"... haha lawak giler. bile da letih, dia mintak shushu.. lepas abis 1 botol terus high. landing kat perut aku. mengah gak nak pangku. dengan si adik yg aktif bergerak2 dalam perut. huhu.. si adik ni mcm si abang je. aktif. dulu mase ngandung kan haikal pun tgk transformers gak. tu yg haikal taksub dan ghairah dgn objek yg mempunyai roda.. stroller baby pun dia minat ok... kehkehkeh.. bab transportation mmg dia da khatam da.. leh bezakan car, bash (bas), ori (lori), moto, n bakal (basikal).

aktiviti sementara menunggu abah amik beg mama saye


aktiviti sementara tunggu abah semayang
(ape? berat saye masih lagi 10kg?????)


10 minit b4 masuk wayang.. kasi sumbat perut si kecik ni dulu
(mkn nak suap sendiri plak tu.)



mr abah yang tak senonoh menghirup bubur ayam



aktiviti mengunyah



bz dgn popcorn



gambar terahir sebelum haikal zzzz...


pape pun komen aku cita tu mmg best dari yg first. cuma aku rase megan fox tu watak dia cam ala2 nak kasi ghairah penonton je kot. hahaha...
h1n1 da ada 1 kes kat melaka. pasni da tamau bwk haikal merayap kat tpt public...

No comments: