Sunday 5 July 2009

tyme goes by....

tengah2 boring aku selongkar blk folder2 gambar lama dalam external harddisk.. terjumpe plak video ni.. alahai.. tersenyum aku sorang2.. kejap je mamat ni da membesar. video ni dirakam thn lps semasa kami tinggal di 72, worthington street, LE2 0EB, leicester. rase nye mase ni haikal blum cukup setahun lagi..




mase berlalu dgn cepat.. skang mamat ni da jadi mcm ni...

masih tetap taksub dgn kereta. buku cerita misti pasal kereta.. kalo nak bagi mainan pun kena bagi kereta or ape2 je yg beroda. kalo hendak hadiah itu dihargai oleh nye la...

lagi 2 bulan birthday haikal. semalam da praktis nyanyi lagu happy birthday. aku sebut happy birthday to... tibe2 haikal sambung you.. ish.. mane dia pick up lagu tu? rase nye aku blum ajar dia nyanyi lagu birthday lagi tau. dgn tak puas hati aku sambung nyanyi lagi. happy birthday to.. haikal pun sambung... you. then aku nyanyi happy birthday to izz hai.. then dia sambung kal.. hehehe.. ku pun habiskan la lagu tu.. happy birthday to you.. mr abah tanye birthday haikal nak sambut ke nnt? huhu.. terus aku memikirkan.. ape nak buat ye birthday haikal nnt. last year da la birthday dia bulan posa n kat perantauan plak tu. jadi mmg kami tak sambut birthday dia. insyaallah this kite sambut la birthday haikal.. yeah!!!






No comments: