Monday 6 July 2009

tercapai hajat nak...

alhamdulillah akhir nye tercapai hajat aku nak
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


caramel macchiato!!!!
pagi tadi pas appoinment ngan dr ishaireen mr hubby menunaikan hajatku. yes!!! alhamdulillah tadi check suma nye baik2 aje. jantung ok, perut ok, everything is fine. alhamdulillah. uri pun dah tak duduk kat bawah. syukur sangat. yg paling best tadi nampak jelas muke adik si haikal ni. 1 lagi benda yg best, dr ckp kali ni aku bakal dapat anak dara. hahaha.. mr hubby muke ceria giler. aku tau dia mmg harap this tyme dpat anak dara. so nnt aku ada gang nak buat kek. yahoo....







3 comments:

Siti Hawa Binti Ahmad Fuaad said...

hehe.. nanti anak aku pon ada geng gak. yang third nih pompuan gak. dr. ishaireen tuh ok tak? aku rasa aku stay dengan tan lee nak. ko dah berapa bulan?

zurYn said...

dr ishaireen ok.. member aku pun ckp dia ok. alang2 buleh pilih doktor kan.. baik aku pilih doktor pompuan muslim.

zurYn said...
This comment has been removed by the author.