Tuesday 9 August 2011

lagi-lagi JUVANEX

wah, ini post yang ketiga pasal juvanex... da rase mcm duta produk dia jer.. nway mari continue ape berlaku...

sambungan hari #6
* pi toilet 2 kali untuk membuang big water...
* masa buang big water tu keluar dgn lendir2 sekali (pembersihan usus sedang berlaku)
* yang lain-lain sama cam hari2 sebelumnya...

Hari #7

* pembuangan big water hanya berlaku sekali
* badan segar bugar walau pun berjaga lebih dari 15 jam... dari bangun siap2 kan juadah sahur sampai nak dekat tengah malam... i maintain.. macam amik pil kuda (bak kata tukang rekomen produk ni la)

and the best thing is.....


ukur lilit pinggangku mengecil sebanyak 1.5 inci.... wah!!!! itu yang membakar semangat aku... agak2 kalau aku ikut cadangan menu diet depa agaknye misti lagi banyak mengecil kot....




4 comments:

Ryyn_kiss12 said...

aku pn ada prob mcm ko...skrg ni kalo nk membuang, aku kena amik sesuatu dl, baru leh lancar membuang...ko bygkan dlm seminggu hanya 1 or 2 kali je aku mmbuang, dahsat tak?? dlm 3 hr sekali kalo aku still tak mmbuang, aku amik supplemen namanya 'green feed'. keesoakn pg baru lancar proses nk membuang...mmg seksa wei! nak mmbuang pun payah...jeles dgn org yg leh mbunag tiap pagi tnp masalah...huhu

Iz said...

zuryn, kita x leh juvanex ni...pening lepas amek...rasa kena try byk kali kot baru okay.

zurYn said...

noreen: green feed brape harge dia? mane nak carik?

aiza : mmg mase mula2 try akan rase camtu.. kat pamplet dia pun ade cakap kan... lama2 nnt baru ok... tapi so far kite alhamdulillah takde kena camtu...

Ryyn_kiss12 said...

oo silap la...spell dia mcm ni GreenFit...brand AVAIL...alaa yg pads herba tu, warna hijau...aku pun beli sekali jek...satu kotak tu, tak igt ada brp sachet, rm70....tp ni mmg ok la...minum tga mlm...sok pepagi konfem ko membuang dgn jayanya!

la ni aku amik pil lak, adik aku bg, nama dia Sofeeze...ni kalu time2 nazak agak2 lama x mmbuang...aku mkn la pil ni....hahaha!