Saturday 6 August 2011

Juvanex...

Salam,
bile tiba bulan ramadhan, maka ramai la yang nak amik kesempatan untuk menurunkan berat badan.. sorang kawan kat sekolah aku penah cita dia ade detoks badan ngan Juvanex.. dia kate mmg perut dia flat dan kekal bertenaga sampai kawan2 ingat dia amik pil kuda... (kawan aku tu budak lagi.. baru posting.. baye2 adik bongsu aku je).. sebelum ni pun encik suami aku ade tunjuk iklan juvanex kat newspaper. ade gambar senior dia kat UTM yang bagi testimoni Juvanex ni. aku pun cam interested le jugak. da 2 bulan survey produk ni. tgk harga mak aii RM150 tu... aku kan kedek sket.. nak beli barang sendirik pun berkia. tapi barang untuk anak mmg tak berkira.. biase la mak mak orang ni kan..

pastu encik suami cakap tak payah le nak berkira.. barang untuk diri sendiri je pun.. hokeyh, terus la aku pi beli. beli kat watson. Murah jek RM108. harus la aku suke... sebab survey kat jusco 159 harge dia.. memula tu aku ingat Juvanex ni produk untuk kuruskan badan. tapi lepas bace pamplet dalam kotak dia baru aku tau dia ni produk untuk buang toksin. tapi ramai pengguna Juvanex ni cakap dalam pada deorang detoks ni deorang turun berat badan... ok la tu kan.. sebab aku ni mmg bermasalah nak melakukan proses penyahtinjaan. seminggu paling kerap pun 3 kali jek... dasyat kan? jadi inilah mase nye nak membuang segala2 nye.. maka.. hari selasa lepas bermula la journey aku sebagai pengguna produk Juvanex. nnt aku cita nye day by day ape yang berlaku..

No comments: