Wednesday 3 August 2011

ramadhan oh ramadhan

alhamdulillah da 4 ramadhan...
actually aku ade nak share some stories aku masa kat tanah suci. tapi KIV dulu la..
buat sementara waktu nak imbas ramadhan2 dulu.. the best ramadhan yang aku akan ingat sampai bile2 so far ade 2. ramadhan sedih ade 1 jer..

ramadhan gembira ialah semasa zaman belajar kat utm... seronok sangat pi pasar ramadhan. masa tu depa panggil pasar ramadhan nye short form as PARAM. seronok pi param sbb leh cuci mata... sambil2 tu usya2 jugak kot2 tersempak ngan pakwe kan.. hahaha... pakwe nama je duduk menyewa 1 blok kat melana. tapi kami bukan type dating sakan tetiap hari. life sendirik2. study sama2 kat psz pun tak penah tau.. huhu

ramadhan kedua yang best bagi aku adalah ramadhan di perantauan.. seronok merasa pengalaman baru... harap2 ianya akan berulang kembali secepat yang mungkin.. ameen (aku da malas nak hadap kerje pengkeranian yang tak sudah2).


ramdhan yang tak best? huhu ramadhan masa tahun 2007... haikal lahir on 13 ramadhan.. eh korang jangan salah paham. bukan sebab haikal lahir yang menyebabkan ramadhan tahun tu tak seronok. tapi yang tak seronok nye ialah sebab aku ditinggalkan oleh pakwe masa zaman utm dulu yang kini naik pangkat jadi sugarhubby. elok jek 2 minggu lepas haikal lahir, dia da fly sambung master.. tu yang sedih tu...

ok itu jer aku nak cita... walau pun aku ade banyak bende nak ditaip, tapi aku kekurangan masa nak menaip... ok ye.. tata Selamat Berpuasa semua...

No comments: