Monday 4 August 2008

kelas memasak n membuat kek

semalam gi umah kak nor sbb ada kelas membuat keropok lekor and sponge kek. best jugak kumpul ramai2. dapat escape dari umah sekejap. riuh umah kak nor. biase la bile org pompuan da berkumpul kan. ingatkan abis around 6.30. tapi tlajak jauh sgt masa nye. nak buat 2 benda dlm satu masa bkn senang. bile tgk jam da pukul 6.30 hati ni da mule tringat kt org di rumah. ingat kat haikal ye... risau sbb tyme tu waktu dia mkn. tibe2 hubby msg ckp haikal lapar... uish hati ni da makin risau. tapi aku pesan kt hubby tlg suapkan haikal.. nasib makanan dia aku da prepare awal2. so aku pn menyambung pelajaran membuat kek. hahaha... bile settle kek, samb wat keropok. kebetulan aku paling awal siap keropok... lps je rebus keropok u, terus mintak diri nak blk umah. walau pun hati ni tringin nak rase kek yg dibuat awal2 tadi, tapi rase nye tak sanggup nak berjauhan lama2 dgn putra hati aku tu... waktu tu tgk jam da pukul 8. sampai2 umah terus peluk haikal... ya allah, rindu nye aku kat dia...


mengasingkan isi ikan

barisan pembuat keropok lekor from leicester


p/s: baru perasan suma org dlm gmbr ni pakai spek. tp spek aku la yg paling baru (agaknye la).
more pictures @My Fotopage




1 comment:

Cik Ani said...

cik bila tgk hang buat keropok ni. tetiba aku teringat keropok lekor jalil yang jual kat depan melawis tu. heheheheh lynn paling rajin nak pi beli. hehehehhehe.