Wednesday 6 August 2008

retail therapy

da lama x jenguk citibank online. tadi bukak tgk. wah credit limit aku da naik 1K ++. berkat membayar on tyme n tak penah miss membayar utang le tu. da mjadi kebiasaan aku utk mbayar utang. slalu mmg aku wat full payment. x ske nk berhutang. biasenye aku gune utk beli brg kalo malas nk withdraw duit kt atm. bkn sbb xde duit. bkn ape sbb nye aku mmg tak ske nk blanje bkn2 kalo sedar diri tu xde duit. kalo ada duit baru berani gune kad plastik tu. kalo x, duduk diam2 aje la.
so td ape lg. bile sedar credit limit da naik n sedia maklum balancenye 0, huhu.. ape lg bermula la sesi retail therapy dpn pc. best2... budget nk carik beg baru utk gi keje next year. tp x berani beli coz x nmpk dpn mata. last2 aku hanye membeli 4 brg kt mark n spencer. Bath Essence, bath cream, mixing bowl, n sepasang jeans utk anakanda yg tercinta.... huhu pasni leh berendam lama2 dlm bath tub. best... saye sgt suke. bau-bauan lavender akan memenuhi bilik mandiku bg mgantikan bau nappy haikal yg busuk. hahaha


salah satu brg yg aku order

No comments: