Sunday 31 August 2008

esok puase...

Alhamdulillah, semalam selesai sudah majlis tahlil dan usrah kat umah aku. legaaa... bukan ape. aku agak cuak cos tak penah masak utk ramai org... seperti yg aku btau, aku wat bi hun tom yam. hmm.. ada org kate pedas.. pedas ke? sori la.. tak perasan pulak pedas. hehehe..



tu dia. 1 piuk besaq che masak...



sedang doq panaskan kuah.. tetibe mr hubby turun. adoi la. cair jap. nak tau kenape? sila lihat gambar di bawah...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng
jeng
jeng...
anakandaku ensem berbaju melayu




cair giler tgk haikal pakai baju melayu. ensem giler... hahaha ke aku je rase g2? terase mcm nk sambut raye plak... yelah the day b4 tu sibuk kemas2 umah.. potong2 bahan.. mlm tu plak sibuk masak... best giler rasenye.. trus rase nak blk malaysia tyme2 tu jugak. insyaallah kitorang akan berpuasa esok.. jadi petang tadi amik kesempatan gi city centre. saje jalan2, lunch n b4 blk pi pekene...



mr. hubby's dark mocha frappuccino n my iced caramel macchiato




haikal pulak pekene
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

acah je... haikal belakon minum kopi






hmmm.. rindu sangat kat malaysia. semalam bgn dari tido terus ingat malaysia.





2 comments:

Anonymous said...

mau kemas umah dulu...penin2...

Anonymous said...

neh adek mu alin..ngeeee