Wednesday 3 September 2008

puasa n pap smear..

lama che x update pape. xde bende nk di story mory kn. masuk hari ni, da 3 hari umat islam beerpuasa. cuma aku je x posa. huhu nk wat camne. dah xleh posa. tp tetap bsahur tau. teman mr hubby. 1st day buka mkn nasi lemak dgn ayam goreng rempah plus karipap. air plak air temikai... maklum la stok temikai usrah x abis lg. 2nd day mkn nasi ayam, onde2 n again, air temikai. hari ni mr hubby mintak bi hun goreng je. bgs2. senang dan mudah. xlah serabut nk masuk dapur. maklum la cooker kt dapur tu da nazak. nama je ada 4 stove! tp yg leh pakai hanyalah 1 (cam lagu nora plak). bayangkan lah betape serabut aku kt dapur. 1 tu pn api nye... hmmm comel giler... ok enuff cita pasal tu.

ni nk cita pagi td gp call. dia ckp esok aku kena dtg utk wat pap smear!!! Allah. takut nye. aku btau aku tgh period. so dia suuruh pi on 1809. adoooiiii... rajin nye la depa ni. dolu aku ada dpt surat suruh wat appoinment tp aku abaikan. ni call pulak... takut beb!!!! aku bab2 jumpe doktor, mkn ubat mmg ada sket ngeri. ish ish.. aku tnye mr hubby, kalo posa leh ke wat pap smear? (carii alasan xmau wat). kalo x leh, aku budget nk set appoinment on 3 oct. sebab??? sebabnye flight aku blk malaysia is on 2 oct. huhuhahaha....

3 comments:

momma's cutie pie said...

ngeri jumpe duktur?? owh...i suke...bab2 kumpul obat mmg my faveret tings to do la...hahaha...tapi, bab2 menelan obat..sy tak suke..hehehe...

Anonymous said...

alaaa... bukan sakit pon buat pap smear tuh. aku dah buat dah lepas sebulan bersalin hari tuh. ko balik 2 hb ek.. balik kuantan ker? aku pon balik raya melaka dalam 2 atau 3hb oct. Sedihnya tak dapat fisrt raya kat melaka.

Cik Ani said...

hehehehe nak jumpa doktor. aku faham cik. hehehehhehe. tapi bab ni aku dgr pun cam takut juga. huhuhuhu.