Saturday 6 September 2008

bz sket

mlm tadi tido kena kacau.. oleh....
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

HAIKAL

KEJAP2 DIA BGN.. pulak tu nk tido atas perooot or lengan aku. sudahnye sampai ke pagi tokleh nk gerak.. last2 aku wat tatau je bile dia mlalak. tp hubby aku kejam!! dia pakse aku upah haikal susu. penat wooo.ingatkan pagi ni nk samb tido lama sket. pastu mr hubby kejut. pakse bgn suruh kemas umah... adoiiii sakit bdn ni blum pulih lg. tp ape nk buat kena gk bgn. hari ni lindot nk mai. karang dia tgk umah aku cam setingggan indon la plak.

lindot kwn aku n roomate kt melana. zaman belaja kt utm dulu. aku ske gi bpoya2 dgn dia. kbetulan penah minat org yg sama kt kolej. last2 dua2 pn x dpt. kesiannn kesiannnn. dulu bilik kitorang jd makmal the sims. siang mlm doq hadap sims sampai 1 umah bjangkit main sims sampai bil lektrik cecah RM100 plus plus. ok! skang ni minah ni da jadi ptd keje kt london. antare gang melana yg paling sukses la kire nye lindot ni.

oleh sbb dia ni antare best mate aku, so aku plan nk masak special utk dia hari ni. dia sms nk bwk speghetti. aku plak, tau dia sure idam makanan melayu cos duduk bujang kt sini plan nk masak nasi tomato, acar nenas (semalam nye ada lg), ayam masak tomato n kurma. air plak soya bean n tau fu fah. soya bean n tau fu fah aku da prepare da pagi tadi. so mmg rezki lindot la agak nye.. so lindot, welcome to leicester yg xde pape ni

No comments: