Friday 12 September 2008

sahur

pagi tadi x bgn sahur..

adoi. nasi goreng cina ada byk lagi. terliur aku menengok nye. apam balik smlm pn doq ada 2 keping lg..yg paling geram? tgk coke.

hahaha cam budak baru nak belajar posa plak aku ni. huhu almaklumlah aku baru start posa semula. hari ni hari ke-3 aku posa. lps aku posa isnin hari tu, tetibe selasa n rabu doq period blk.

sehari dua ni doq bz kemas barang nak blk. insyaallah, selasa minggu depan kotak / trunk sampai. hari selasa lg 1 baru antar barang. pastu 1 minggu lps tu, kami bertiga akan berambus dari bumi england ni. yahoooooooooooooooo...


lg 2 weeks bday my little man. hopefully dia sempat kena 12 months nye immunisation b4 blk. smlm da call nhs bghn immunisation. da habaq nak back 4 good 2 oct. hopefully, di bulan ramadhan yg mulia ini, haikal sempat kena cucuk b4 blk. haikal, jgn demam tau.. kite nak jalan jauh.

2 comments:

Anonymous said...

hahaha...betol!! air coke mmg mengecam keimanan time puase!! eh eh eh..ko pon ngidam air cincau ke? aku nak balik kuantan kol 3 pg dr tg malim..singgah mcd kt rawang sahur.hahaha.yeahah

zurYn said...

aku ngidam cincau tatau nak carik kat mane. ko senang la. ko tanye la org mcd tu ada jual air cincau kat mane? silap2 kat drive thru mcdpun ada air cincai sempena ramadhan ni. hahaha