Sunday 7 September 2008

kisah hari ini

pejam celik pejam celik da 7 hari umat islam berpuase. cuma aku je still tak leh puase. pagi tadi iye2 je ingat da leh puase. bile nk smyg subuh, rupenye nye still x dapat... ok enuff cita posa.

pagi tadi mr hubby ajak gi city centre. saje nak tgk shopping complex yg baru bukak tu. highcross. besar yg amat. best giler. mcm2 ada. topshop, laura asley, karen millen, h&m, next, river island, la senza, lacoste, john lewis etc, etc, etc.. yang xde cuma duit jek.. huhu.. maklum la da nak balik malaysia. adddooi sedey btol. da nak balik baru highcross ni nak siap. city centre pn da lawa. masuk john lewis mmg mata jadi rambang giler. dari home decor, toys, baju kanak2 sampai buku kanak2. suma pun best. tgh2 puase ni nafsu kena kawal. tadi org ramai gilos. as usual, bile org ramai sgt migrain aku pun menyerang. da la perut ni lapar. aku pujuk mr hubby tolong belikan burger. aku segan nak beli cos aku pakai tudung. kalo dia beli org tatau dia tu muslim. may be org ingat dia budak siam. aleh bukan dia nak beli kan pun. gggrrr... geram!!! nampak sgt tak sayang kat aku!!! pas round2 trus blk umah. mr hubby penat. padan muke kena tinggal. aku jalan laju giler. xde mood nak sembang. serius aku mmg x larat sangat tau. pening, penat n lapar. da la kat umah stok makanan da xde. dalam ati ckp nyesal pi tolong beli kan dia nye cleanser n scrub kat bodyshop. ish ish ish

disebabkan penat, so buka posa just mkn nasi, ayam masak lemak brahim's (cuma tambah air je pastu letak ayam n kentang) dgn sayur. air plak strawberry smoothies. kuih nye hanyelah cokodok pisang. sayang laki nye pasal walau pun geram aku masak gk utk dia. dia je tak sayang aku. ish ish ish...

tyme aku masak tadi something happened!!! tyme tu mr hubby nak semayang asar. so dia tinggalkan haikal kat depan sementara aku kat dapur. sambil masak aku perati2 kan la haikal. aku siap pesan kat hubby tolong tutup pintu kat tangge cos risau si budak haikal panjat. so pintu pun ditutup rapat and aku pun sibuk menggoreng cokodok pisang. alih2 kat depan tu sunyi sepi je. aku doq panggil2 haikal dia tak respon. bila aku intai, jeng jeng jeng... HAIKAL DA TAKDE!!! PINTU KAT TANGGE TERBUKAK!!! and aku dgr suare dia kat atas. so aku assume mr hubby bawak haikal naik. walau pun x logik. lps berbuka tadi aku tanye la mr hubby camne si budak kecik tu buleh ada kat atas.. mr hubby ckp" bukan awak ke bwk dia naik".. aku??? oohh tidak.. tyme tu gak aku pi kat budak haikal. cium dia cukup2.. notty kitten!!! haikal... kenape la haikal berani sgt.. nasib la dia tak jatuh ke ape. ya Allah.. aku syukur sgt takde pape jadi tadi. bertuah nye la haikalku yg seorang ni.

tadi gurau2 dgn haikal. aku baru perasan tyme dia gelak ada 2 gigi atas baru nak tumbuh. 6+2=8. tak lama lg haikal ada 8 gigi... hehehe

1 comment:

Anonymous said...

ni janggut setompok kat dagu ni mana nak letak yang oii...