Friday 19 September 2008

Terkini

hahaha... mcm utusan msia plak. antare yg terkini...
  • tadi call nenek. akhir nye dpt gak ckp ngan nenek aku. 3-4 hari lps try call tapi nobody pick up the phone. Nenek ckp dia ada belikan haikal baju melayu. ( it means itu baju melayu haikal yg ketiga utk thn ni. yg 1st disponsor oleh atuk K, 2nd disponsor oleh my cousin cik maizatul zahra, yg 3rd oleh nenekku sayang... harap2 ada yg nak sponsor lg hehehe.. tak aci btol suma org nak sponsor haikal je. sape nak sponsor mama ni? next week papa / abah dpt bonus... leh la sponsor mama kain ela kat john lewis kan...

  • hari ni kitorang da dpt itinerary. da confirm flight on 2 oct. da siap print pun e-ticket tu. (kali ni haikal dpt seat sendiri. maklum la da tua. alang2 dpt tiket sponsor ape salah nye book seat utk haikal. dulu mase dtg sini haikal just dpt bassinet which tak gune lgsung cos mamat ni prefer tido atas pangkuan... lenguh giler tyme tu. ish ish ish)

  • hari ni buka posa mkn nasi minyak dgn marsala daging kambing plus acar nenas je. kuih =karipap yg da dibuat 2 hari lps dan disimpan dlm peti sejuk. cuma perlu digoreng sahaje. tu pun mr hubby tolong goreng cos anak bujang dia da melalak carik mak kesayangan.

  • semalam patut aku kena wat pap smear tapi memandangkan aku kan puase so receptionist tu suruh call semula on mid oct. mid oct? gua da selamat pulang ke malaysia da... (receptionist tu muslim. dia sgt2 memahami)

  • aku masih lagi ngidam air cincau. air cincau ni simbolik. cos dulu mase kecik2 tyme baru belajar puase nenek aku slalu wat air cincau. aku la yg tukang hancurkan cincau tu. mase aku kecik (dok kl tyme tu), nenek aku la yg jage aku bile parents aku keje. nenek jage aku since aku umur 2 bulan. walau pun ada maid, tapi aku maintain duduk dgn nenek. aku mmg rapat giler ngan nenek. so air cincau mengingatkan aku pade zaman belajar puase and meningatkan aku pade nenek aku. di sini dgn tak malu nye aku declare aku la cucu kesayangan nenek (hahaha perasan) selain dari eldest cousin aku abg juan. cousin2 lain jgn jeles eh..

BUKTI! KAMI KAN PULANG KURANG DARI 2 MINGGU

No comments: