Saturday 20 September 2008

tringat pada seseorang

da lama da tringat kat dia. aku kenal dia mase aku form 1. nak kate rapat, mcm tak. nak kate tak rapat, mcm rapat. dia form 4. after spm, still contact lg. pastu dia masuk utm. dia ada kirim surat kat aku. mase tu aku da pindah kuantan. ade la main kirim2 surat. lps spm aku dpt offer masuk utm. trus tringat kat dia. tp da terputus hubungan. aku pn tatau nak carik dia. utm tu besar. tapi 1 hari ditakdirkan jumpe dia kat cp. mase tu sama2 terpandang. ape lagi kitorang pun resume la hubungan tu. cuma tak rapat cos masing2 bz. sampai la aku menyewa kat melana. dia pun rupe nye menyewa kat melana. tp cam biase, masing2 bz. bile dia abis belaja, dia ada carik aku kat melana. tyme tu aku plak takde kat umah. dia nak bg kad jemputan kawin. tapi sayang aku tak gi majlis dia. lama betol tak jumpe dia.

sape dia? dia la kak aisyah. kakak aku. bile plak aku ade kakak? hmm sbenarnye dia ni cam kakak angkat aku la mase zaman sekolah. kire antare ramai2 kakak2 aku, dia ni my feveret sis. cos dia ni slumber and sgt paham dgn perangai aku yg kerek. kwn dia plak ckp antare ramai2 adik dia, aku la feveret sis dia sebab akulah yang paling kerek tak mcm adik2 dia yg lain. hahaha. sayang btol mase sekolah dulu aku sombong giler. hahaha.. harap2 1 day nnt ade la rezeki nak tersempak dgn dia kat mane2.. insyaallah

No comments: