Saturday 13 September 2008

moody

aku tatau kenape lately ni aku mcm takde mood je. yg aku tau, tiap hari bgn pagi doq kire berape hari lg nak pulang. otak da tepu da. bosan sgt. mcm2 ada dlm kepale hotak ni. biase la aku mmg ske pikir mcm2. antare yg aku pikir

1. barang2 nak bwk blk malaysia... selagi kotak2 tu doq ada dlm umah ni, hati aku rase tbeban. slagi tak settle brg2 tu selagi tu rase rimas

2. immunisation haikal... aku takut dia tak sempat dpt dia nye immunisation b4 blk malaysia.

3. duit.. huhu maklum la da tak keje, so duit agak terhad skt. aku susah hati terpakse bergantung pada mr hubbyku tatau sampai bile. aku rase rimas sebab tak dapat beli brg ikut suka hati aku je

4. raye.. masuk thn ni aku still tak dapat berhari raye pertama dgn kaum kerabat aku sejak aku kawin. 2006 raye umah mertua. 2007 raye dalam pantang n mr hubby kat uk. thn ni? raye umah mertua lagi..

5. mcm mane nak start keje lps setahun lebih tak keje. tiap2 thn aku masuk sekolah baru. bile jadi cikgu baru slalu kene buli. dpt kelas ujung2, pegang jawatan yg tak hingat punye byk

6. sape nak jage haikal... sejak dari lahir lagi aku yg jage dia. so bile da nak start keje kene cari org jage or antar nursery. adoii sedih nye.. haikal ni da la manje. aku takut org yg jage dia tu tak tahan dgn ragam dia

7. keputusan sama ada nak putus susu or not - sampai skarang alhamdulillah haikal masih lagi breastfeed. so bile aku nk start keje, aku da tak hadap dia 24 jam. kalo ikut hati, aku nak continue BF haikal. tapi bila da keje susah sket. kalo nak stop pun susah gak cos haikal tak pandai minum susu dalam botol or tak reti langsung hisap puting

1 comment:

Anonymous said...

ko dok kuantan berapa lama nanti? aku nih tak pandai masak macam ko, harap2 ko bleh telan apa yang aku sajikan nanti. hahahah.. ko nanti plan nak kerja kat melaka ke kuantan?